Reisiseiklused jätkuvad, on aeg jätta Ateena ja seilata Kreeka saartele!

Teine päev

5.09.2019, neljapäev

Mis plaanis:

- Sifnosele!

Praktiline info:

- 7:30 (10:40) laev Piraeus-Sifnos

- takso 24min, 9-12€, 6:30 peaks sadamas olema!

- Sifnosel on 10 taksot (10€) või buss 15 minutit.

Mis toimus?

Äratus 5:45, kasutasin Beat taksoäppi. Kell 6 takso kohal (14€). Väga abivalmis taksojuht, uuris, mis laeva peale minek ja viis täpselt laeva juurde. Oli alles pime.

Varahommikune Piraeuse sadam

Avastasin, et minu seljakott oli alt märg ja haises jubedal, nagu kassipiss... arvasin, et taksos mingi jama, kuigi muidu oli väga puhas ja korralik auto. Laeva peale saamist oodates panin hinde äpis ja koti jama tõttu panin kehva hinde (tavaliselt olen väga lahke hindaja)... laevas selgus, et eile ostetud juust hoopis oli lekkinud ja haises!!! Olin selle kaasa pakkinud... Appi, kui nõme! Mul on nii halb tunne, et halva hinde panin taksojuhile ja hoopis enda süü... Muuta ka ei saanud enam hinnet!

Olime varakult laevas ja söömata. Capuccinot sai kohe osta, aga röstsaia ei saanud. Öeldi, et on veel külmunud vms, tulge 20 minuti pärast, siis et 10 min veel. Aga ei saanud ka siis. Läksime teise kohta – seal oli ainult üks singi-juustu, ülejäänud ainult juustuga. Müüja tekitas täieliku segaduse – andis 4 saia, ütlesime, et tahtsime kolme. Vaatas arvet, et seal 3tk. Tahtsime ühe tagasi anda, ütles, et tahtsime viite! Kusjuures koguaeg näitasin sõrmedega ka, mitut soovime:) Saime lõpuks ikka kolme saiaga tulema, aga just juustu-singi oma olin kogemata tagasi andnud.

Sõime, siis natuke telefonis (mina ju andsin oma skoori:)), käisime tekil vaateid nautimas. Kirjutasin siia reisipäevikusse. Rahvast väga palju. Hiiumaa laev võiks ka nii kiire olla nagu see laev siin!

Selline pisike sadam Sifnosel. Vaade taksopeatusest.

Sadamas pidime natuke ootama, siis õnnestus takso saada (15€). Seadsime end öömajas sisse – 4 ööks! 2-toaline korter. Väga mõnus! Selgus, et öömajal väga hea asukoht. Kohe nurga taga oli peaväljak, kus palju söögikohti ja kust ka bussid väljusid.

Meie öömaja (II korrusel meie korter)

Läksimegi väljakule sööma – proovisime turska ja traditsioonilist Sifnose kitse veini-tillikastmes. Super hea! (arve 45€) Poest ostsime magusat (7,50€) ja hommikuks süüa. Söögikohas astusin kogemata kassile peale:( Kasse on siin palju. Ja väga palav!

Üks pisikese keskväljaku äär

Majaperenaine ütles, et õhtul on sealsamas keskväljaku ääres suur saarte toidufestival! Puhkasime ja kell 19 läksime festivalile. Sai tasuta erinevate saarte toite maitsta – enamus mingid saiad ja palju magusat, aga ka juustu! Näiteks mozarella sarnane pall, aga maitsekam, kui mozarella ja veidi teine tekstuur. Kõik võttis nii kaua aega – järjest pandi toite välja, vahepeal tehti süüa lava peal ja räägiti pikalt – et tantsimist ei jõudnudki ära oodata. Läks jahedaks ka juba. Telekas näitas ka festivali:)